11 Mart 2014 Salı

TEŞEKKÜR

Herkese Merhaba; 
Uzun zamandır blog açmayı düşünüyordum baya bi gezindim internette bakayım dedim millet bu bloglarda neler yapıyor, bide baktım ki ooooo blogger insanların resmi internet sitesi olmuş. Güzelde olmuş. Bu bloger açma hikayemde şöyle oldu arkadaşlar ayıptır söylemesi  güzel pasta yaparım, yada yaptığımı zannederim ama etrafımdaki insanlar güzel olduklarını söylerler :) buda benim çok hoşuma gider. Aslında mutfakla uğraşmayı seviyorum farklı tatlar oluşturmayı  yaptığım pastaları da arkadaşlarıma ve etrafımdaki insanlara ikram etmeyi de çok severim. Bunun yanısıra oyalanmak için yaptığım el emeği işlerimde var tabi. Neyse  bir  gün canım arkadaşım Sema'nın kızı bıcırık iremin doğum günüydü orayada elmalı turta yaptım götürdüm Sema'nın kuzeni sevgili arkadaşım Seyhan'da ordaydı (ama o zamana kadar Seyhan'ı tanımıyordum) sonra neyse yedik içtik doğum gününü kutladık bana dedilerki pastan çok güzel olmuş (bu işe beni asıl teşvik eden arkadaşım Sema :) dediki ya sen böyle güzel pasta yapıyorsun elinden işlerde geliyor sen niye kendine bi blog açıp ürünlerini orada sergilemiyorsun  kuzenim Seyhan sana bu konuda yardımcı olur felan fişman neyse sonra baktım dedimki gerçekten bende yapabilirim heralde. Yaptığım pastalarımı, sabunlarımı, tesbihlerimi (bu arada zeminde kullandığım tesbih resimlerini kendim yaptım) blogta sergileyebilirim aklıma yattı. Gelgelelim işin en zor kısmına oturdum bilgisayarın başına kendime güzel bi blog açtım insanların açtığı bloklara baktım arka tema resimleri felan gayet güzel olmuş dedim ya millet bu konuda gayet başarılı :) o gün baya bi kurcaladım blogu güzel resimler felan indirdim ayarlamaya çalıştım inanırmısınız o gece saat 3'e kadar bununla uğraştım tam yaptım uykumda gelmiş yanlışlıkla bi tuşa bastım o kadar saat uğraştığım resimler arka plan resmi felan ne varsa hepsi silinmiş kaydetmemişim. Sonra dedimki bu böyle olmaz bana bu blogu birinin görsel olarak bi kere bile olsa göstermesi gerekiyor bi kaç tanımadığım arkadaşlardan yardım istedim pek faydalı olamadılar sağolsunlar.(Bu arada ilgilerinden dolayı kendilerine teşekkür ediyorum) Aradım Sema'yı dedim ki o kuzenine söyle bana bi kere bu blog olayını göstersin yoksa kafayı yiyecem sağolsun canım arkadaşım benim ne kadar tez canlı ve aceleci olduğumu bildiği için hemen kuzeni Seyhan'ı aramış oda çok sağolsun gelsin gösteririm demiş bende vakit kaybetmeden kendimi hemen Seyhan'ın yanına attım o gün bana baya bişe gösterdi sormak istediklerimi, kafamdakileri hepsini anlattı çok yardımcı oldu sağolsun Seyhan'la tanışmamız o gün başladı şimdi ise kendisine takılıyorum sen benim blog hocamsın diye o da bana diyor ki ne hocası kızım :) Velhasıl kelam sonunda başardım yaptım bir blog açtım ve çok mutlu oldum. :) İnanın bazen oturup düşündüğümde  kendimi çok şanslı ve mutlu hissediyorum böyle arkadaşlıklar edindiğim için ve burdan bir kez daha bu bloğu açmamda bana en çok vesile olan sevgili arkadaşım Sema'ya ve onun değerli kuzeni benim yeni arkadaşım ve blog hocam :) Seyhan'a çok teşekkür ediyorum. İyiki varsınız iyiki sizi tanımışım. 
En kısa zamanda yeni yazılarımla farklı konsept ve fotoğraflarımla görüşmek üzere kendinize iyi bakın hoşçakalın.... 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder