20 Mart 2014 Perşembe

AYTUĞ'UN DOĞUM GÜNÜ

Herkese merhaba,
Uzun bir aradan sonra tekrar fırsat bulup yazmak çok güzel bu hafta hep işlerin yoğunluğundan, kahvaltılara gitmekten ve misafir ağırlamaktan anca fırsat bulabildim. Dün oğlum Aytuğ'un doğum günüydü kreşte arkadaşları ve öğretmenleriyle kutladık e bide onun için koşuşturunca baya yoruldum. Bu arada sabunlarımın yeni renklerini ve modellerini yaptım çok eğlenceliydi hepsinin resmini sizler için çektim şimdi yayınlayacam.

İlk önce Aytuğ'un kreş fotoğraflarından başlayalım: 






























Öğretmenlerimiz Tuba Öğretmen ve Hatice Öğretmen. Bu arada Aytuğ Sihirli Orman Anaokuluna gidiyor.  Aytuğ'u ilk kreşe yazdırmak için baya bir kreş gezmiştim gezdiğim kreşler içerisinde isim yapmış bir kaç tane kreşte vardı müdürleriyle ve yetkilileriyle görüştüğümde adeta şaşırmıştım. Konuşma tarzları, ilgi alakaları direk para mevzusuna geçmeleri hiç hoşuma gitmemişti sonra Sihirli Orman Anaokuluna gittim Müdürü Pınar hanımla görüştüm o günü hiç unutmuyorum o kadar sıcak kanlı ve samimiyetle beni karşıladı ki hiç tereddütsüz kesin Aytuğ'u buraya vermeliyim diye düşündüm.Ve nitekim kreş maceramız o günden sonra başladı ilk başlarda her çocuk gibi biraz sıkıntı yaşadık tabi ama sağolsun emektar öğretmenimiz Hatice öğretmen o zaman Aytuğ'la baya uğraşmıştı. O yüzden buradan Okul Müdürümüz Sayın Pınar ŞUEKİNCİ'ye Hatice ve Tuba Öğretmene, Sihirli Orman çalışanlarının tüm personellerine çok teşekkür ederim. Gerçekten bunu bütün samimiyetimle söylüyorum eğer çocuğunuzu kreşe yazdırmayı düşünüyorsanız sizde Çekmeköy yakınlarında oturuyorsanız çocuğunuzu hiç tereddütsüz Sihirli Orman Anaokuluna yazdırabilirsiniz.
 Herkese Sevgiler..........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder